@mastersthesis{ossst:2343, author = {{Perović, Antea}}, title = {{ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HEP GRUPE}}, } @mastersthesis{ossst:2345, author = {{Šakić, Ivona}}, title = {{ISTRAŽIVANJE STAVOVA ZAPOSLENIKA O PROVOĐENJU PROCESA TAJNE KUPOVINE (MYSTERY SHOPPING)}}, } @mastersthesis{ossst:2325, author = {{Vučković, Marta}}, title = {{NEFORMALNO OBRAZOVANJE STUDENATA KAO DOPUNA FORMALNOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{ossst:2085, author = {{Buzdovačić, Jelena}}, title = {{MENADŽMENT DOGAĐAJA NA PRIMJERU HARBIN ICE FESTIVALA U KINI}}, } @mastersthesis{ossst:2247, author = {{Raguž, Anamarija}}, title = {{AKTIVNOSTI HOTELSKE PRODAJE I MARKETINGA TE NJIHOV UTJECAJ NA POSLOVANJE HOTELA}}, } @mastersthesis{ossst:2304, author = {{Vladović, Vanessa}}, title = {{HEURISTIKE}}, } @mastersthesis{ossst:2298, author = {{Turudić, Ivan}}, title = {{PRIHVAĆENOST I PERSPEKTIVA DRUŠTVENE MREŽE LINKEDIN MEĐU STUDENTSKOM POPULACIJOM}}, } @mastersthesis{ossst:2108, author = {{Drnas, Ivanka}}, title = {{RAZVOJ INDUSTRIJSKOG DIZAJNA}}, } @mastersthesis{ossst:2118, author = {{Galić-Biličić, Slavica}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA IMIDŽ KOMPANIJE: STUDIJA SLUČAJA TIK TOKER-a DARIJA MARČCA}}, } @mastersthesis{ossst:2331, author = {{Torić, Bernarda}}, title = {{ETIKA U POSLOVANJU NA PRIMJERU TVRTKE RYANAIR HOLDINGS PLC}}, } @mastersthesis{ossst:2284, author = {{Tarle, Ivana}}, title = {{NAJZNAČAJNIJE ANTROPOGENE ATRAKCIJE MEKSIKA}}, } @mastersthesis{ossst:2134, author = {{Hrkać, Ivana}}, title = {{ORGANIZACIJA DOGAĐAJA NA PRIMJERU REGATE SV. DUJE}}, } @mastersthesis{ossst:2254, author = {{Rožić, Luka}}, title = {{PODUZETNIŠTVO U VANJSKOJ TRGOVINI NA PRIMJERU ATLANTIC GRUPE}}, } @mastersthesis{ossst:2328, author = {{Cvitanović, Klara}}, title = {{ULOGA POSREDNIČKOG PREGOVARANJA U POSLOVIMA PRUŽATELJA USLUGA PODRŠKE LETOVIMA}}, } @mastersthesis{ossst:2151, author = {{Kevo, Dino}}, title = {{UTJECAJ NAVIJAČKIH SKUPINA NA IMIDŽ GRADA SPLITA KAO SPORTSKOG GRADA}}, } @mastersthesis{ossst:2022, author = {{Bojčić, Miljenko}}, title = {{ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI}}, } @mastersthesis{ossst:2005, author = {{Prlić, Josipa}}, title = {{ORGANIZACIJA KONGRESA I POSLOVNIH DOGAĐAJA KAO DIO HOTELSKE PONUDE NA PRIMJERU HOTELA LE MÉRIDIEN LAV}}, } @mastersthesis{ossst:2021, author = {{Bilandžić, Ines}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA KROZ VOLONTERSKI ANGAŽMAN}}, } @mastersthesis{ossst:2019, author = {{Vela, Filip}}, title = {{STRATEGIJE U FAZAMA ŽIVOTNOG VIJEKA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:2014, author = {{Bilandžić, Valentina}}, title = {{USPOREDBA DIMENZIJA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI APPLE IPHONE MOBITELA SA STAJALIŠTA GENERACIJA Y I Z}}, } @mastersthesis{ossst:1973, author = {{Sladoljev, Sara}}, title = {{PROCES PRODAJE U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU NA PRIMJERU TVRTKE PPK VALPOVO d.o.o.}}, } @mastersthesis{ossst:1970, author = {{Tudor, Josipa}}, title = {{WEBROOMING I SHOWROOMING}}, } @mastersthesis{ossst:1956, author = {{Vela, Dragutin}}, title = {{DROPSHIPPING POSLOVANJE-PRIKAZ ODABRANIH STUDIJA SLUČAJA}}, } @mastersthesis{ossst:1957, author = {{Bilić, Marina}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU}}, } @mastersthesis{ossst:1958, author = {{Nižetić, Dora}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID 19 NA KUPOVNO PONAŠANJE STANOVNIKA GRADA SPLITA}}, } @mastersthesis{ossst:1942, author = {{Palada, Marina}}, title = {{UTJECAJ DIGITALIZACIJE NA BUDUĆE PROMJENE U LIDERSTVU}}, } @mastersthesis{ossst:1933, author = {{Ćorluka, Antonio}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZNAČAJA KULTUROLOŠKIH RAZLIKA U PRISTUPU GOSTU NA PRIMJERU ODABRANIH HOTELA U GRADU SPLITU}}, } @mastersthesis{ossst:1830, author = {{Vukas, Petar}}, title = {{GERILA MARKETING U KOMUNIKACIJI S CILJNOM PUBLIKOM}}, } @mastersthesis{ossst:1836, author = {{Rejo, Tamara}}, title = {{INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{ossst:1843, author = {{Radić, Tina}}, title = {{OSOBNO BRENDIRANJE-STUDIJA SLUČAJA RIHANNA}}, } @mastersthesis{ossst:1844, author = {{Bolanča, Marin}}, title = {{ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a}}, } @mastersthesis{ossst:1845, author = {{Vukasović, Nina}}, title = {{UPOZNATOST STUDENATA STRUČNIH STUDIJA S METODAMA ZATVARANJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{ossst:1850, author = {{Majić, Vlado}}, title = {{ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{ossst:1870, author = {{Strunje, Lucija}}, title = {{ISTRAŽIVANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI VLASNIKA APARTMANA U ŠIBENSKO-KNINSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{ossst:1882, author = {{Glavinić, Karmen}}, title = {{DIGITALNI ALATI U ISTRAŽIVANJU ISKUSTAVA KUPACA: PRIMJENA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{ossst:1881, author = {{Vukasović, Antonija}}, title = {{DRUŠTVENI ČIMBENICI GENERACIJE Y I Z}}, } @mastersthesis{ossst:1864, author = {{Juretić, Karla}}, title = {{FESTIVALI KAO PROMOTORI TURISTIČKE DESTINACIJE S NAGLASKOM NA SPLIT FILM FESTIVAL}}, } @mastersthesis{ossst:1867, author = {{Ujević, Matea}}, title = {{ISTRAŽIVANJE U SVRHU OGLAŠAVANJA NA PRIMJERU DROGERIJE MULLER}}, } @mastersthesis{ossst:1868, author = {{Brković, Ante}}, title = {{KANALI DISTRIBUCIJE-STUDIJA SLUČAJA PODUZEĆA MLIJA D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:1878, author = {{Keran, Ivana}}, title = {{MEDIJSKA POKRIVENOST DOGAĐAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{ossst:1876, author = {{Križanović, Sara}}, title = {{ORGANIZACIJA HUMANITARNOG DOGAĐAJA NA PRIMJERU UDRUGE "MI"}}, } @mastersthesis{ossst:1863, author = {{Valenšag, Paula}}, title = {{PLASIRANJE NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU MARAMA ZA PSE "BOA BANDANA"}}, } @mastersthesis{ossst:1914, author = {{Prološčić, Anamarija}}, title = {{STAVOVI GENERACIJE Z O EKOLOŠKOJ AMBALAŽI}}, } @mastersthesis{ossst:1877, author = {{Varvodić, Anny}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U POTICANJU EMOCIONALNE POVEZANOSTI I POSJEĆENOSTI NA PRIMJERU EXIT FESTIVALA}}, } @mastersthesis{ossst:1615, author = {{Lončar, Petra}}, title = {{DIFERENCIJACIJA PROIZVODA AMBALAŽOM U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{ossst:1594, author = {{Mandić, Tena}}, title = {{ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE}}, } @mastersthesis{ossst:1613, author = {{Mamić, Matija}}, title = {{KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA}}, } @mastersthesis{ossst:1590, author = {{Poplašen, Lucija}}, title = {{KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{ossst:1597, author = {{Jerčić, Frane}}, title = {{UPRAVLJANJE MALOPRODAJNIM PROSTOROM NA PRIMJERU PRODAVAONICE ODJEĆOM}}, } @mastersthesis{ossst:1536, author = {{Šarac, Marija}}, title = {{PERSONALIZACIJA I KASTOMIZACIJA U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{ossst:1537, author = {{Lovrić, Magdalena}}, title = {{PRIMJENA RFID TEHNOLOGIJE U LOGISTICI TRGOVINE}}, } @mastersthesis{ossst:1520, author = {{Vuković, Antonela}}, title = {{PROMOCIJA DOGAĐAJA U IT INDUSTRIJI PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU TVRTKE VISION FACTORY d.o.o.}}, } @mastersthesis{ossst:1493, author = {{Pivčević Vranješ, Karmen}}, title = {{FRANŠIZING U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{ossst:1492, author = {{Bilić, Lucija}}, title = {{NEETIČNE MARKETINŠKE PRAKSE U INTERNETSKOJ TRGOVINI}}, } @mastersthesis{ossst:1488, author = {{Lozančić, Klaudia}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA O FAIR TRADE PROIZVODIMA}}, } @mastersthesis{ossst:1285, author = {{Čelan, Virna}}, title = {{INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG}}, } @mastersthesis{ossst:1270, author = {{Vranješ, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA LOKALNE ZAJEDNICE MANIFESTACIJOM ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVAL SPLIT}}, } @mastersthesis{ossst:1271, author = {{Čelebija, Jakov}}, title = {{IZRADA I DISTRIBUCIJA ANKETNIH UPITNIKA TE NJIHOVA PRIMJENA U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{ossst:1267, author = {{Dominis, Aneta}}, title = {{PERCEPCIJA MLADIH O POLOŽAJU ŽENA U POSLOVNOM SVIJETU S POSEBNIM OSVRTOM NA PREGOVARANJE}}, } @mastersthesis{ossst:1448, author = {{Mikulandra, Iva}}, title = {{ANALIZA ROBNIH MARKI NA TRŽIŠTU PREPARATVNE KOZMETIKE}}, } @mastersthesis{ossst:1446, author = {{Bilandžić, Anita}}, title = {{INFLUENCER MARKETING}}, } @mastersthesis{ossst:1403, author = {{Gabrilo, Mirela}}, title = {{ISTRAŽIVANJE POTENCIJALA ZA PROŠIRENJE MARKE HiPP}}, } @mastersthesis{ossst:1406, author = {{Lovrinčević, Lara}}, title = {{ISTRAŽIVANJE STAVOVA POTROŠAČA O PRIVATNIM MARKAMA TRGOVAČKOG LANCA TOMMY}}, } @mastersthesis{ossst:1404, author = {{Babarović, Tea}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA}}, } @mastersthesis{ossst:1355, author = {{Gašić, Katarina}}, title = {{RAZVOJ NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU "MADREVITA" MASLINOVOG ULJA}}, } @mastersthesis{ossst:1408, author = {{Trlin, Mirna}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE}}, } @mastersthesis{ossst:1366, author = {{Vukušić, Jakov}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETING MIKSOM NA PRIMJERU NAUTIČKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{ossst:1369, author = {{Juretić, Marina}}, title = {{UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:1409, author = {{Kesić, Antonia}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA MEHANIZMA KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA U JAVNIM PODUZEĆIMA S NAGLASKOM NA DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{ossst:1336, author = {{Janjić, Katarina - Carmen}}, title = {{ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:1334, author = {{Gabrić, Katarina}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA KAO ALAT UVJERAVANJA U JAVNOM NASTUPU}}, } @mastersthesis{ossst:1341, author = {{Vrančić, Ivan}}, title = {{SHARING EKONOMIJA}}, } @mastersthesis{ossst:1126, author = {{Radaš, Iva}}, title = {{INFLUENCER MARKETING}}, } @mastersthesis{ossst:1109, author = {{Matić, Ružica}}, title = {{ISTRAŽIVANJE U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU TVRTKE PROMET D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:1157, author = {{Lisić, Korina}}, title = {{MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE ŽRVANJ}}, } @mastersthesis{ossst:1124, author = {{Bacelj, Martina}}, title = {{ORGANIZACIJA DOGAĐAJA NA PRIMJERU MAKARSKA JAZZ FESTIVALA}}, } @mastersthesis{ossst:1121, author = {{Šljivić, Antonela}}, title = {{PROVEDBA ISTRAŽIVANJA U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{ossst:1123, author = {{Ledić, Marija}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ KULTURNE BAŠTINE U PROMOCIJI DOGAĐAJA DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{ossst:1070, author = {{Karamarko, Tea}}, title = {{MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d.}}, } @mastersthesis{ossst:1055, author = {{Landeka, Danijela}}, title = {{UPOTREBA DRUŠTVENIH MREŽA U SVRHU PROMIDŽBE NA PRIMJERU TVRTKE TELE2}}, } @mastersthesis{ossst:1034, author = {{Stošić, Hrvoje}}, title = {{IMPLEMENTACIJA QR KODA U HOTELSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{ossst:1032, author = {{Elezović, Srđana}}, title = {{MOBILNI MARKETING NA PRIMJERU PORTALA NJUŠKALO.HR}}, } @mastersthesis{ossst:930, author = {{Bajkuša, Josip Sandi}}, title = {{ANALIZA MALOPRODAJNOG LANCA WALMART}}, } @mastersthesis{ossst:931, author = {{Paleka, Karmela}}, title = {{KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM}}, } @mastersthesis{ossst:884, author = {{Lovrinčević, Ivan}}, title = {{ZDRAVSTVENI TURIZAM NA LOŠINJU}}, } @mastersthesis{ossst:876, author = {{Brkić, Dora}}, title = {{ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:761, author = {{Senjanin, Franka}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROCES PRODAJE NA PRIMJERU PEKARE BABIĆ}}, } @mastersthesis{ossst:755, author = {{Bašić, Domagoj}}, title = {{RAZVOJ OBITELJSKOG PODUZETNIŠTVA NA PRIMJERU PODUZEĆA GAVRILOVIĆ D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:767, author = {{Bezmalinović, Martina}}, title = {{STRATEGIJE U FAZAMA ŽIVOTNOG VIJEKA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:754, author = {{Vidošević, Antonela}}, title = {{UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITETA MARKE NA PRIMJERU MARKE "LINO"}}, } @mastersthesis{ossst:637, author = {{Baričević, Dario}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{ossst:991, author = {{Rudan, Nikolina}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA}}, } @mastersthesis{ossst:980, author = {{Hampovčan, Josip}}, title = {{ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{ossst:942, author = {{Plazonić, Nikica}}, title = {{INBOUND MARKETING}}, } @mastersthesis{ossst:943, author = {{Sladoljev, Sara}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA TEMELJU GASTRO PONUDE U ŠIBENSKO-KNINSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{ossst:981, author = {{Medvidović, Milan}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U SLUŽBI IZGRADNJE IMIDŽA MARKE}}, } @mastersthesis{ossst:1004, author = {{Granda, Karla}}, title = {{PODUZETNIČKE ZONE U FUNKCIJI REGIONALNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{ossst:990, author = {{Marijanović, Matea}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS}}, } @mastersthesis{ossst:998, author = {{Biočić, Tihana}}, title = {{SUVREMENI TRENDOVI U PODUZETNIŠTVU NA PRIMJERU INTERNET TRGOVINE}}, } @mastersthesis{ossst:984, author = {{Franić, Marin}}, title = {{UMJETNA INTELIGENCIJA NA PRIMJERU KORPORACIJE SAMSUNG}}, } @mastersthesis{ossst:979, author = {{Maleš, Nevena}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA}}, } @mastersthesis{ossst:944, author = {{Perišić, Veronika}}, title = {{ČIMBENICI UTJECAJA NA ODABIR PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:842, author = {{Runjić, Ivana}}, title = {{MOTIVI PUTOVANJA I ODABIR PRIJEVOZNOG SREDSTVA}}, } @mastersthesis{ossst:852, author = {{Strunje, Marija}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I SUBLIMINALNE PORUKE}}, } @mastersthesis{ossst:843, author = {{Lazaneo, Matea}}, title = {{RURALNI TURIZAM NA PODRUČJU SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{ossst:841, author = {{Jašarević, Ružica}}, title = {{ULOGA UNESCO ZAŠTIĆENE MATERIJALNE BAŠTINE U DESTINACIJSKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{ossst:567, author = {{Paleka, Lina}}, title = {{ORGANIZIRANJE GLAZBENOG DOGAĐANJA NA PRIMJERU ULTRA EUROPE FESTIVALA 2019.}}, } @mastersthesis{ossst:572, author = {{DRNASIN, IVAN}}, title = {{ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT}}, } @phdthesis{efst:4037, author = {{Rakušić Cvrtak, Katja}}, title = {{ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI}}, } @mastersthesis{ossst:540, author = {{Šerlija, Vedrana}}, title = {{ETIKA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{ossst:534, author = {{Soldić, Jure}}, title = {{PODUZETNIŠTVO I FRANŠIZA}}, } @mastersthesis{ossst:304, author = {{Lozančić, Klaudia}}, title = {{HACCP SUSTAV U MCDONALD'SU}}, } @mastersthesis{ossst:296, author = {{Kazinoti, Vlatka}}, title = {{MLADI PODUZETNICI}}, }