TY - THES ID - efst:6026 TI - TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA AU - Dilber, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5668 TI - Istraživanje ponašanja korisnika na Youtube platformi: Značaj “Velikih Pet“ karakteristika osobnosti AU - Petričević, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5680 TI - Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki AU - Braica, Hanna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5066 TI - HRVATSKA IT INDUSTRIJA I NJEZINA PROFITABILNOST AU - Novokmet, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5068 TI - STAVOVI, PONAŠANJE POTROŠAČA I ZADOVOLJSTVO KUPOVINOM U KONTEKSTU NAVIJAČKIH (FAN) PROIZVODA AU - Popović, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4821 TI - PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA AU - Rešetar, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4488 TI - ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA AU - Brkan, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4177 TI - KOMUNIKACIJA S POTROŠAČIMA ZA VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE: ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA AU - Kokan, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4450 TI - OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE AU - Laušić, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4173 TI - PROMJENE STAVOVA POTROŠAČA PREMA ONLINE KUPNJI ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19 AU - Bodrožić-Brnić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4744 TI - ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU AU - Barišić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4407 TI - KARAKTERISTIKE OGLASA I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU VIDEO OGLAŠAVANJA AU - Huljev, Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4134 TI - PERCEPCIJA KARAKTERISTIKA WEB STRANICA I ZNAČAJ ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE AU - Katavić, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3536 TI - BIHEVIORALNA EKONOMIJA NA PRIMJERU FINANCIJSKIH TRŽIŠTA AU - Milinović, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3681 TI - KONTROVERZNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI PREMA OGLASIMA I NAMJERA KUPOVINE AU - Dragičević, Sara Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3897 TI - PONAŠANJE I PREFERENCIJE RODITELJA KAO KUPACA OPREME ZA BEBE AU - Maleničić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3539 TI - PROMJENA POTROŠAČKIH NAVIKA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19 AU - Krolo, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3516 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA AU - Kilić, Tina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3588 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA I POJEDINACA NA KUPOVNE ODLUKE: PERSPEKTIVA GENERACIJE Z AU - Bralić, Jure DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3503 TI - ZNAČAJ PERCEPCIJE CIJENA ZA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Matas, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3368 TI - MOBILNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI POTROŠAČA I NAMJERA KUPOVINE AU - Novokmet, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3450 TI - STAVOVI POSLOVNIH KUPACA: PERSPEKTIVA INDUSTRIJE VINA AU - Kovač, Matija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3405 TI - STAVOVI POTROŠAČA PREMA ON-LINE KUPOVINI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE AU - Purić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3451 TI - UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE: PRIMJER TVRTKE „HEDERA D.O.O.“ AU - Radić, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3377 TI - OČEKIVANJA KUPACA U KONTEKSTU DOSTAVE I POVRATA AU - Vranješ, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3534 TI - ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE AU - Kovačević, Antea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2944 TI - OUTSOURCING I UPRAVLJANJE RIZICIMA NA PRIMJERU CHARTER-DJELATNOSTI AU - Maretić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2976 TI - POVEZANOST DEMOGRAFSKIH I OSOBNIH KARAKTERISTIKA POTROŠAČA SA STILOVIMA HUMORA AU - Milavić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3156 TI - PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE AU - Tucanović, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2741 TI - STAVOVI KORISNIKA PREMA INTERNET I MOBILNOM BANKARSTVU I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST BANCI AU - Bogdan, Andrea Rafaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2929 TI - UTJECAJ ELEMENATA OSOBNOSTI MARKE NA LOJALNOST MARKI I ELEKTRONSKU USMENU KOMUNIKACIJU: GENERACIJA „Z“ I MOBILNA INDUSTRIJA AU - Ljepotić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2824 TI - VIZUALNI MERCHANDISING: PERSPEKTIVE INDIVIDUALNIH I POSLOVNIH KUPACA AU - Goljc, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2744 TI - STAVOVI POTROŠAČA PREMA OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Boljat, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3065 TI - ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA AU - Rezo, Danijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2193 TI - APELI U OGLAŠAVANJU I PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Rako, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2208 TI - DRUŠTVENI STALEŽI I PONAŠANJE POTROŠAČA: PERSPEKTIVE POSLOVNIH I INDIVIDUALNIH KUPACA AU - Dželalija, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2413 TI - ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU STUDENTSKE POPULACIJE AU - Čavala, Gabriela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2306 TI - TEORIJA VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI U KONTEKSTU ONLINE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA AU - Velagić, Ema DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2098 TI - UPRAVLJANJE PROMOTIVNIM I PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA NA PRIMJERU TURISTIČKOG SUBJEKTA AU - Ban, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2412 TI - UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA IMPULZIVNU KUPOVINU AU - Ban, Kate DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2617 TI - ZNAČAJ REFERENTNIH GRUPA ZA PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI GLAZBENIH INSTRUMENATA AU - Radmilović, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1657 TI - ULOGA I ZNAČAJ ISTRAŽIVANJA NABAVNOG TRŽIŠTA U PROCESU UPRAVLJANJA NABAVOM AU - Soldo, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1737 TI - Upravljanje lancem opskrbe na primjeru tvrtke Canicula d.o.o. AU - Vuletin, Mirjam DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1649 TI - Upravljanje nabavnim kategorijama i odnosi s dobavljačima na primjeru tvrtke Bipa d.o.o. AU - Vujić, Marijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1609 TI - Upravljanje osobnom prodajom na primjeru Mesne industrije braća Pivac d.o.o. AU - Vuković, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1446 TI - Upravljanje prodajnim osobljem na primjeru tvrtke Adriatic.hr AU - Selak, Sandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1576 TI - Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača AU - Škrinjar, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1379 TI - JAVNA NABAVA NA PRIMJERU PODUZEĆA „TROGIR HOLDING D.O.O“ AU - Ugrina, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1390 TI - Organizacija nabavnih procesa na primjeru tvrtke Čulić Elektro Centar d.o.o. AU - Jurić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:786 TI - USMENA KOMUNIKACIJA: ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA PRIMATELJA INFORMACIJA AU - Ivasečko, Natalija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:328 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Cvitković, Mila DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:330 TI - UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Pelivan, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:329 TI - ZNAČAJ SITUACIJSKIH ČIMBENIKA ZA KUPOVINU U SUPERMARKETIMA AU - Bašić, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:922 TI - NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA AU - Obradović, Šime DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:606 TI - UPRAVLJANJE NABAVOM U TRGOVINSKOM PODUZEĆU: PRIMJER TVRTKE AUREUS CAPILLUS D.O.O. AU - Rubelj, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:782 TI - ULOGA OBILJEŽJA LIČNOSTI U KONTEKSTU IMPULZIVNE KUPOVINE AU - Vicković, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -