završni rad
ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE''
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:124:244914

Babić, Josipa
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Babić, J. (2017). ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE'' : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:244914

Babić, Josipa. "ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE'' : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:244914

Babić, Josipa. "ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE'' : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:244914

Babić, J. (2017). 'ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE'' : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:244914

Babić J. ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE'' : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:244914

J. Babić, "ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE'' : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:244914

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.