završni rad
DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:124:976090

Begonja, Anamarija
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Begonja, A. (2018). DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090

Begonja, Anamarija. "DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090

Begonja, Anamarija. "DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090

Begonja, A. (2018). 'DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090

Begonja A. DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090

A. Begonja, "DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:976090

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.