diplomski rad
ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:124:634104

Rezo, Danijela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Rezo, D. (2019). ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:634104

Rezo, Danijela. "ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:634104

Rezo, Danijela. "ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:634104

Rezo, D. (2019). 'ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:634104

Rezo D. ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:634104

D. Rezo, "ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:634104

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.