prikaz prve stranice dokumenta ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:124:150933

Perković Paloš, Marijana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Perković Paloš, M. (2020). ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150933

Perković Paloš, Marijana. "ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150933

Perković Paloš, Marijana. "ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150933

Perković Paloš, M. (2020). 'ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150933

Perković Paloš M. ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150933

M. Perković Paloš, "ETIČNOST INFLUENCER MARKETINGA : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150933

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.