prikaz prve stranice dokumenta PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, Karlo
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Brničević, K. (2021). PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, Karlo. "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, Karlo. "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, K. (2021). 'PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević K. PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

K. Brničević, "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.