prikaz prve stranice dokumenta DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:124:686940

Kujundžić-Lujan, Ante
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kujundžić Lujan, A. (2022). DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:686940

Kujundžić Lujan, Ante. "DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:686940

Kujundžić Lujan, Ante. "DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:686940

Kujundžić Lujan, A. (2022). 'DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:686940

Kujundžić Lujan A. DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:686940

A. Kujundžić Lujan, "DOPRINOS E-MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:686940

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.