diplomski rad
Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d."
Diplomski rad

Bruno Sarić (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Sarić, B. (2017). Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, B. (2017). 'Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić B. Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

B. Sarić, "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482