završni rad
Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke
Završni rad

Jure Topić (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Topić, J. (2017). Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, J. (2017). 'Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić J. Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

J. Topić, "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722