diplomski rad
Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje

Anđela Uvodić (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Uvodić, A. (2017). Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, A. (2017). 'Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić A. Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

A. Uvodić, "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186