završni rad
Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik

Antea Maleta (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Maleta, A. (2016). Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004

Maleta, Antea. "Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004

Maleta, Antea. "Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004

Maleta, A. (2016). 'Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004

Maleta A. Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004

A. Maleta, "Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004