diplomski rad
UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:124:372741

Radoš, Mara
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Radoš, M. (2018). UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741

Radoš, Mara. "UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741

Radoš, Mara. "UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741

Radoš, M. (2018). 'UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741

Radoš M. UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741

M. Radoš, "UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.