završni rad
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:124:924381

Udiljak, Bruno
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Udiljak, B. (2018). UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924381

Udiljak, Bruno. "UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924381

Udiljak, Bruno. "UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924381

Udiljak, B. (2018). 'UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924381

Udiljak B. UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 17.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924381

B. Udiljak, "UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA TURIZAM : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924381

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.