završni rad
STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE
Završni rad

Josipa Katić (2018)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Katić, J. (2018). STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić, Josipa. "STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić, Josipa. "STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić, J. (2018). 'STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić J. STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

J. Katić, "STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193