diplomski rad
Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane
diplomski rad

Nediljko Ajduk (2015)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad
AutorNediljko Ajduk
Voditelj/MentorŽelimir Dulčić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog diplomskog rada je utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane. Rad ponajprije prezentira teorijske spoznaje usko vezane za temu rada, a te spoznaje se odnose na teorijsko definiranje brenda, procesa brendiranja i pokazatelje uspješnosti poduzeća. Nadalje, u radu se putem anketnog istraživanja dolazi do zaključaka vezanih za utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća, analizira se marketinška strategija, utjecaj konkurencije na proces brendiranja, rejting poduzeća na tržištu rada te se dobivaju informacije o medijskoj zastupljenosti proizvoda.
Ključne riječibrendiranje uspješnost poduzeća marketinška strategija utjecaj konkurencije rejting
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-18
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The theme of this diploma thesis is the influence of branding on the performance of companies in the market of frozen food. This paper primarily presents theoretical findingst from areas closely related to the subject and knowledge related to the theoretical definition of branding, the branding process and performance indicators of enterprises. Furthermore, the paper through survey research leads to conclusions regarding the effect of branding on the success of the company, analyzes the marketing strategy, the impact of competition in the process of branding, rating companies on the labor market, and provides information about the media representation of the products.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)branding company performance marketing strategy the impact of competition rating
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661
PohranioIvana Gizdić