završni rad
DRUŠTVENE MREŽE U PRIVLAČENJU NOVIH ZAPOSLENIKA
završni rad

Antonela Vrdoljak (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovDRUŠTVENE MREŽE U PRIVLAČENJU NOVIH ZAPOSLENIKA : završni rad
AutorAntonela Vrdoljak
Voditelj/MentorIvana Tadić (mentor)
Sažetak rada
Društvene mreže su se pokazale kao učinkovit i ekonomičan način za pronalaženje novih zaposlenika i napredovanje onih zaposlenika koji se već nalaze unutar poduzeća. Dobro osmišljena strategija i manji troškovi regrutiranja te dostupnost društvenih mreža većem broju korisnika dovelo je poduzeća do postizanja boljih poslovnih rezultata. Sudeći prema istraživanjima društvene mreže sve više postaju koristan alat u pronalazenju i privlaćenju novih zaposlenika, a kao dodanu vrijednost pružaju istovremeno i mogućnost komunikacije s poduzećem u stvarnom vremenu te promociju samog poduzeća. Kako bi proces regrutiranja bio uspješan potrebno je osmisliti plan i program, osigurati potrebne stručne ljude koji će voditi proces regrutiranja i kandidatima dati točne i kvalitetne informacije s realnom slikom o poslu za koji se prijavljuju. Upotreba društvenih mreža omogućava široku distribuciju, orijentiranost na specifične grupe kandidata tijekom regrutiranja. Razvoj interneta i upotrebom virtualnih platformi u poslovanju način komunikacije je napredovao te društvene mreže kao što su Linkedin, Facebook i Twitter omogućavaju lakšu komunikaciju poslodavca i kandidata. U ovom završnom radu prikazani su podaci koji su pokazali da veliki broj organizacija nastoji povećati upotrebu društvenih mreža u regrutiranju te da te organizacije nastoje iskoristiti društvene mreže u privlačenju talenata. Društvene mreže su povećale broje kandidata koji se javljaju na oglase, kvalitetu izabranih kandidata koji imaju bolje potrebne vještine, iskustva i znanja, te smanjivanje vrijeme koje je potrebno poduzećima za regrutiranje.
Ključne riječidruštvene mreže regrutiranje ljudski resursi
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Social media has proven to be an efficient and cost-effective way of finding new employees and serves as a good platform for progress for those employees who are already within the company. A well thought-out strategy, reduction in recruitment costs and availability of social networks to multiple users has led the company to achieve better business results. According to the latest research social media is becoming an increasingly useful tool in finding and attracting fresh talent. The possibility of real time communication with the enterprise and the promotion of the company is where there's added value. For the execution of a successful recruitment process it is vital to create; strategic plan and program provide the necessary skilled people who will lead the process of recruitment provide accurate and quality information about the vacancy to the candidates that applied. The use of social media facilitates a reach to a wide audience as well as the ability to target specific groups of candidates during recruitment. With the growth of the internet and the use of virtual platforms the ways businesses communicate is rapidly evolving. Social media platforms such as LinkedIn, Facebook and Twitter allow easier communication between employer and candidate. Data presented in this final article shows a large number of organisations trying to increase the use of social media for recruitment. There's no doubt that social media networks has increased the number of candidates applying for job opportunities and the outcome is the quality of selected candidates with better skills, experience and knowledge which in turn reduces the time companies spend on recruitment.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:111698
PohranioIvana Gizdić