završni rad
TEMELJNE KARAKTERISTIKE INDUSTRIJE CIGARETA U RH I SVIJETU
završni rad

Ana Marija Sanader (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovTEMELJNE KARAKTERISTIKE INDUSTRIJE CIGARETA U RH I SVIJETU : završni rad
AutorAna Marija Sanader
Voditelj/MentorMaja Pervan (mentor)
Sažetak rada
Svrha ovog završnog rada je bila opisati temeljne značajke i karakteristike oligopola. Istraživanje se provodilo prikupljajući podatke iz različitih izvora, ali naročito iz stručne literature. Oligopol je dominantna tržišna struktura u kojoj posluje mali broj proizvođača koje karakterizira međuovisnost. Procesi ulaska i izlaska s ovog tržišta su ograničeni. Proizvodi i usluge proizvođača biti homogeni ili diferencirani. Industrija cigareta je primjer oligopolističkog tržišta s diferenciranim proizvodom. U zadnjem dijelu ovog završnog rada smo prikazali prihode, rashode, dobiti i tržišne udjele određenih poduzeća u ovoj industriji.
Ključne riječiindustrija cigareta oligopol proizvod konkurencija dobit
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Opća ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The purpose of this paper was to describe the main features and characteristics of oligopoly. The research was conducted by collecting data from various sources, but mainly from the professional literature. Oligopoly is dominant market structure where operates small number of firms which are characterized by interdependence. Product and services can be homogeneous or differentiated. Industry of cigarettes is classical example of oligopoly market structure with differentiated product. In the last part of this final work we show incomes, expenses, profits and market shares of some specific companies in this industry.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)industry of cigarettes oligopoly product competition profit
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653790
PohranioIvana Gizdić