završni rad
DRUŠTVENI MEDIJI KAO PODRŠKA ODRŽIVOM TURIZMU
završni rad

Mia Kurtović (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovDRUŠTVENI MEDIJI KAO PODRŠKA ODRŽIVOM TURIZMU : završni rad
AutorMia Kurtović
Voditelj/MentorDaniela Garbin Praničević (mentor)
Sažetak rada
U radu se definira pojam održivog turizma, njegovi ciljevi, karakteristike i principi s naglaskom na sam pojam turizma. Definirani održivi turizam se povezuje sa društvenim mrežama. Točnije, u radu se prikazuje, kako glasi i sam naslov rada društveni mediji kao podrška održivom turizmu. Objašnjeni su pojmovi društvene mreže i društvenih medija, kao i osnovne mreže za upoznavanje i profesionalne mreže. Rad se sastoji od četiri dijela. Prvi dio je uvod, u njemu se kratko opisuje tema rada, ciljevi i sadržaj. Naslov drugog dijela je Koncept održivog turizma, u kojem se pojašnjava sam pojam održivog turizma, njegove karakteristike, principi i ciljevi. Također, u nastavku rada analizira se razlika između održivog i neodrživog turizma. Kroz treći dio rada se opisuju pojmovi društvenih mreža i društvenih medija. Isto tako navode se osnovne društvene mreže za druženje i profesionalne društvene mreže. U četvrtom ujedno i završnom dijelu stavljaju se u kontekst društvene mreže i održivi turizam, prikazujući način na koji društvene mreže pružaju podršku održivom turizmu.
Ključne riječiturizam održivi razvoj održivi turizam društvene mreže društveni mediji Internet
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaTurističko poslovanje
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The study defines the concept of sustainable tourism, its goals, characteristics and principles with an emphasis on the very concept of tourism. In it sustainable tourism is linked with social networks. Specifically, in the study, social media is defined as support of sustainable tourism. It explains the concepts of social networks and social media, as well as the basic networks for meeting and professional networks. The paper consists of four parts. The first part is an introduction; it briefly describes the topic of work, goals and content. The title of the second part is the concept of sustainable tourism, in which are explained the very concepts of sustainable tourism, its characteristics, principles and goals. Also, the difference between sustainable and unsustainable tourism are analyzed. The concepts of social networks and social media are described through the third part of the study. The basic social networks for socializing and professional social networks are described. In the fourth and final part social networks are placed in context with sustainable tourism, showing the way social networks support sustainable tourism.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tourism sustainable development sustainable tourism social networks social media Internet
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:699278
PohranioIvana Gizdić