završni rad
UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
završni rad

Andrea Pelivan (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad
AutorAndrea Pelivan
Voditelj/MentorIvana Kursan Milaković (mentor)
Sažetak rada
Problem istraživanja je bio utvrditi utjecaj oglašivačkih apela na ponašanje potrošača. Pri tome, fokus je bio na ispitivanju uloge i značaja racionalnih i emocionalnih motiva na ponašanje potrošača. Glavni rezultati i spoznaje do kojih se došlo temeljem istraživanja jest podudaranje jedne od sveukupno tri hipoteze. Rezultati su pokazali da ispitanici više preferiraju oglase koji komuniciraju emocionalne apele. Odgovori također ukazuju da ispitanici više pažnje pridaju oglasima na internetu. Obzirom da većina oglasa sadrži različite emocije, a koriste se zato što potrošači najviše primjećuju takve oglase i odlučuju se na kupnju oglašavanih proizvoda, oglašivači moraju pomno smišljati kreativnu i inovativnu strategiju da bi privukla oko potrošača i potaknula na kupnju. Svaki proizvod ima svoje prednosti koje se mogu komunicirati naglašavanjem emocionalnih elemenata, no uputno je pažljivo iskomunicirati i racionalne motive koji ukazuju na pravu svrhu korištenja proizvoda, a koji ostaju nezamijećeni. Na kraju rada daje se uvid u zaključna razmatranja, ograničenja rada i buduća istraživanja.
Ključne riječiemocionalni motivi racionalni motivi ponašanje potrošača
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaManagement malog poduzeća
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main research problem was to determine the impact of advertising appeals on the consumer behavior. The focus was on examining the role and importance of rational and emotional motives for the consumer behavior. The main research results and insights confirmed one of three hypotheses. The results showed that the respondents prefer ads that communicate emotional appeals. They also indicate that respondents pay more attention to the ads on the Internet. Due to the fact that many ads include various emotions used for the purpose of the higher visibility to consumers and purchase decision making, the marketers need to focus on developing the creative and innovative strategy in order to attract the attention of the consumers and stimulate buying. Each product has its own advantages that can be communicated emphasizing the key emotional elements; however it s also advisable to carefully communicate rational appeals, pointing out the purpose of usage, which happened to be unnoticed. At the end of the paper the conclusions can be seen, as well as the paper limitations and future research directions.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)emotional motives rational motives consumer behavior
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476
PohranioIvana Gizdić