završni rad
ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA
završni rad

Petra Bekavac (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Bekavac, P. (2016). ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA : završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:654806

Bekavac, Petra. "ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:654806

Bekavac, Petra. "ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:654806

Bekavac, P. (2016). 'ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:654806

Bekavac P. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:654806

P. Bekavac, "ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE POZICIONIRANJA ULTRA MUSIC FESTIVALA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:654806