specijalistički diplomski stručni
FINANCIJSKA ANALIZA POSLOVANJA ŠKOLSKIH USTANOVA NA TEMELJU POKAZATELJA
završni

Jolanda Maleš (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovFINANCIJSKA ANALIZA POSLOVANJA ŠKOLSKIH USTANOVA NA TEMELJU POKAZATELJA : završni
AutorJolanda Maleš
Voditelj/MentorAndrijana Rogošić (mentor)
Sažetak rada
Cilj ovog istraživanja bio je analiziranje financijskih izvještaja tri škole kroz tri uzastopna izvještajna razdoblja, kako bi se napravila usporedba dobivenih rezultata. Škole uzete kao primjer djeluju na istom području i isti im je osnivač. Financijsko izvještavanje koje proizlazi iz financiranja škola po više izvora zahtjeva dodatni napor i troškove svim subjektima unutar procesa izvještavanja i financiranja. Analiza financijskih izvještaja doprinosi razumijevanju poslovanja i korištenja resursa, daje odgovore na pitanja u svezi sa trenutnom financijskom situacijom, ima li smisla djelatnost proširiti, te se može usporediti sa sličnim ustanovama. U Republici Hrvatskoj nije propisano niti jednim zakonskim aktom mjerenje uspješnosti poslovanja škola, stoga rezultati ovog istraživanja ukazuju na potrebu primjene financijske analize. Obrazovne ustanove u vlasništvu države nisu profitno orjentirane, već služe zadovoljenju javnih potreba. Korisnici tih usluga su djeca i roditelji te moraju biti zadovoljni kvalitetom i efikasnošću poslovanja. Stoga je zaključak ovog istraživanja da je financijska analiza vrlo koristan način provjere poslovanja korisnika proračuna.
Ključne riječianaliza financijskih izvještaja proračunsko računovodstvo proračunski korisnik javni sektor
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Računovodstvo
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerRačunovodstvo i revizija
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The aim of this research was to analyze financial statements of three schools in three consecutive reporting periods, in order to make a comparison of the results obtained. Schools taken as an example are acting in the same area and have the same founder. Financial reporting resulting from the financing of schools by multiple sources requires extra effort and cost of all entities within the process of reporting and financing. Analysis of financial statements contributes to the understanding of business and the use of resources, provides answers to questions regarding the current financial situation, whether it makes sense to expand business, and it can be compared with similar institutions. In Republic of Croatia measuring business success of a school is not regulated by any legal act of, so the results of this study suggest the need for use of financial analysis. Educational institutions owned by the state are not profit-oriented, but serve to meet public needs. The users of these services are children and parents, and must be satisfied with the quality and efficiency of operations. Therefore, the conclusion of this study is that the financial analysis is a very useful way to verify operations of government budget beneficiaries.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)analysis of financial statements government budget accounting budget users the public sector
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:571989
PohranioIvana Gizdić