prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:124:833068

Matas, Martina
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Matas, M. (2020). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068

Matas, Martina. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068

Matas, Martina. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068

Matas, M. (2020). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068

Matas M. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068

M. Matas, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.