završni rad
PERCEPCIJA ZADOVOLJSTVA STUDENTSKE POPULACIJE PONUDOM INTERNET I MOBILNOG BANKARSTVA U RH
završni

Anđela Koštić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPERCEPCIJA ZADOVOLJSTVA STUDENTSKE POPULACIJE PONUDOM INTERNET I MOBILNOG BANKARSTVA U RH : završni
AutorAnđela Koštić
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Prateći tehnološki napredak, bankarstvo prolazi kroz značajne promjene i prilagođava se novim izazovima današnjice. Razbijaju se vremenske i prostorne barijere te bankovne usluge postaju lako dostupne klijentima. Tome najbolje svjedoči pojava internet i mobilnog bankarstva. Trend korištenja novih bankovnih usluga putem računala, tableta i pametnih mobitela neprestano raste i privlači sve veći broj novih zadovoljnih klijenata. Budući da se od bankarskog sektora očekuje da neprestano ulaže u razvoj potrebnih novih bankovnih usluga, u ovom radu će se istražiti mišljenje studentske populacije o njihovoj kvaliteti. Studenti predstavljaju bitan ciljni segment, stoga je od velikog značaja utvrditi njihovu percepciju i zadovoljstvo.
Ključne riječiinternet bankarstvo mobilno bankarstvo percepcija studentske populacije
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Following the technological advancement, banking is going through significant changes and adapts itself to the new nowadays challenges. Bank industry smash the temporal and spatial barriers and banking services become easily available for customers. This is best evidenced by the emergence of Internet and Mobile banking. The trend of using new banking services via computers, tablets and smart phones is constantly growing and attracts more and more new satisfied customers. Because it is expected that banking sector continually invest in the development of the necessary new banking services, this thesis will explore the opinion of the student population about their quality. Students are an important target segment, therefore it is high importance to determine their perception and satisfaction.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)internet banking mobile banking the perception of the student population
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:901906
PohranioIvana Gizdić