prikaz prve stranice dokumenta MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:124:357545

Rožić, Iva
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Rožić, I. (2020). MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545

Rožić, Iva. "MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545

Rožić, Iva. "MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545

Rožić, I. (2020). 'MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545

Rožić I. MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545

I. Rožić, "MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.