završni rad
POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD
završni rad

Anamarija Babić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPOZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad
AutorAnamarija Babić
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog završnog rada je pozicioniranje male čarter kompanije u Hrvatskoj u uvjetima velike konkurencije na tržištu. Cilj ovog rada je predstaviti konkurentne sastavnice nautičkog turističkog proizvoda kao temelj za pozicioniranje i diferencijaciju ponude male čarter kompanije. U prvom dijelu rada prezentirane su teorijske osnove vezane za temu rada koje uključuju objašnjenje pojma nautičkog turizma, njegovog razvoja i trenutnog stanja u Hrvatskoj kao i analizu nautičkih turista u Hrvatskoj. U teorijskom dijelu se također objašnjava pojam čarter kompanije, njen asortiman usluga s naglaskom na čarter kompanije u nautičkom turizmu Hrvatske. Empirijski dio rada odnosi se na istraživanje u kojem se ispituju i predstavljaju mogućnosti pozicioniranja male čarter kompanije kroz integrirane nautičke proizvode. U ovom dijelu nalaze se tri primjera integriranih nautičkih proizvoda tipične male čarter kompanije u Hrvatskoj, kao i prijedlozi za pozicioniranje čarter kompanije putem marke, asortimana te gerilskog marketinga.
Ključne riječinautički turizam Hrvatska pozicioniranje čarter.
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The theme of this final essay is positioning of a small charter company in Croatia in terms of a competitive market. The aim of this essay is to present competitive elements of nautical tourism offer for positioning and differentiation of a small charter company. The theoretical part related to the topic is presented in the first part of the essay. It includes an explanation of the term of nautical tourism, its development and current situation in Croatia as well as an analysis of nautical tourists in Croatia. The theoretical part also explains the concept of charter companies and its range of services with a focus on charter company in Croatian nautical tourism. The empirical part of the essay refers to the study which examined the possibilities of positioning small charter companies through integrated nautical offers. In this section there are three examples of integrated nautical offers for a typical small charter company in Croatia as well as suggestions for positioning of charter company through the brand, range of goods and guerrilla marketing.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)nautical tourism Croatia positioning charter
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932
PohranioIvana Gizdić