završni rad
PREGLED MOBILNIH VODIČA U TURIZMU ISTARSKE ŽUPANIJE
završni rad

Karla Dragičević (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPREGLED MOBILNIH VODIČA U TURIZMU ISTARSKE ŽUPANIJE : završni rad
AutorKarla Dragičević
Voditelj/MentorDaniela Garbin Praničević (mentor)
Sažetak rada
Turisti danas sve manje koriste usluge koje nude putničke agencije, a sve više upotrebljavaju Internet kao sredstvo rezervacije željenih usluga, koje su vezane uz proces putovanja u destinaciju. Razvojem mobilnih aplikacija omogućena je brza i lako dostupna rezervacija smještajnih kapaciteta i letova. Upotrebom mobilnih vodiča oblikuje se virtualni svijet putem kojih korisnici mogu na različite načine istražiti mjesta koja ih zanimaju, a turistički dionici mogu predstaviti svoje proizvode i usluge. Mobilni vodiči na području Istarske županije predstavljaju izvrstan marketinški alat za promociju destinacije, jer pružaju brojne informacije turistima. Također, turistički dionici putem mobilnih vodiča mogu saznati što treba promijeniti u postojećoj ponudi kako bi se zadovoljile preferencije turista. Na području Istarske županije zastupljen je velik broj vodiča, međutim samo mali broj mobilnih vodiča bilježi veliki broj preuzimanja. Sagledavajući brojne mobilne aplikacije u svijetu, može se vidjeti kako hrvatske mobilne aplikacije nisu zastupljene u velikoj mjeri. Brojni su razlozi zbog kojih je to tako. Jedan od najvažnijih leži u činjenici da je većina mobilnih vodiča sličnog sadržaja te je trenutno prisutan mali broj hrvatskih mobilnih vodiča koji nude drugačije načine informiranja. Zbog toga se turistička poduzeća trebaju okrenuti daljnjem razvoju mobilnih vodiča te općenito aplikacija, koji se treba temeljiti na kvalitetnom sadržaju te brojnim dodatnim i zanimljivim informacijama. Hrvatska bi, kao turistička zemlja, trebala omogućiti bolji razvoj i dostupnost mobilnih aplikacija turistima.
Ključne riječimobilni vodiči turisti informacije
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaTurističko poslovanje
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Nowadays, tourist don't use services off travel agencies as much as they used to, instead they use Internet to reserve desired services related to the process of traveling to a wanted destination. Mobile application development has enabled quick and easy access to book accommodation and flights. Mobile guides make virtual world in which tourists can explore places interesting to them in multiple places, also other participants who are involved in tourism can present their products and services via mobile guides. Mobile guides in the county of Istra are an excellent marketing tool for promoting destinations because they provide plenty of information to tourists. Also, by using mobile guides, tourism participants can find out what needs to be changed in the existing offer so they can satisfy tourists preferences. In the county of Istra, there are a lot of mobile guides, but only few of them record a large number of downloads. Although there are numerous of mobile applications all around the world, we can safely state that croatian mobile applications are not represented in large extent. There are many reasons why is it so. One of the most important reason is fact that the most of the mobile guides have similar content and very small number of croatian mobile guides differ from each other. Therefore, tourism companies should focus on further developing of mobile guides and applications and such development should lay the basis on the quality of content and additional, interesting informations. As a tourist country, Croatia should make much more effort in developing mobile applications for tourists, a well as making them available to tourists. Keywords:
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)mobile guides tourists information
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988232
PohranioIvana Gizdić