diplomski rad
STATISTIČKA ANALIZA POSLOVANJA PODUZEĆA KONZUM d.d. I USPOREDBA S ODABRANIM KONKURENTIMA Mentor:
diplomski rad

Zrinka Čugura (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovSTATISTIČKA ANALIZA POSLOVANJA PODUZEĆA KONZUM d.d. I USPOREDBA S ODABRANIM KONKURENTIMA Mentor: : diplomski rad
AutorZrinka Čugura
Voditelj/MentorSnježana Pivac (mentor)
Sažetak rada
Na temelju financijskih izvještaja u ovom se radu analizirala i mjerila uspješnost poduzeća Konzum d.d. da bi se ocijenila kvaliteta poslovanja. Pri tome su se koristili različiti analitički postupci, poput horizontalne i vertikalne analize. Radi postizanja bolje kvalitete analize poslovanja poduzeća koristili su se i pokazatelji uspješnosti poslovanja poduzeća. Analizirani su pokazatelji likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti, ekonomičnosti i profitabilnosti. Provedena je statistička analiza financijskih izvještaja poduzeća Konzum d.d. i odabranih konkurenata. Nakon trend analize, klasifikacije cluster metodom i rangiranja Promethee II metodom utvrđeno je da iako poduzeće posluje s profitom i zauzima najveći udio na tržištu, nešto je niže rangirano u odnosu na odabrane konkurente u industriji trgovine na malo. Ipak je evidentan stabilan položaj na tržištu.
Ključne riječihorizontalna i vertikalna analiza pokazatelji uspješnosti poslovanja statistička analiza
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Kvantitativna ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Based on financial statements of the company Konzum d.d., the performance of the same company has been observed and measured. Through analising, there have been used different analytical methods, such as horizontal and vertical analysis. In order to achieving better quality of business analysis, there were also used indicators of business enterprises. These indicators were analised: liquidity ratios, debt indicators, indicators of activity, indicators of efficiency and profitability indicators. A statistical analysis of the financial statements of the company Konzum d.d. and selected competitors has been created. After appropriate tests of trend, cluster classification and ranking method PROMETHEE II, it was found that although the company makes profit and occupies the largest market share, it was ranked lower than expected in comparison with selected competitors. Despite that it shows stable position on the market.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)horizontal and vertical analysis indicators of business enterprises statistical analysis
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:012083
PohranioIvana Gizdić