Čavala, G. (2021). ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:612247
Čavala, Gabriela. "ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:612247
Čavala, Gabriela. "ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:612247
Čavala, G. (2021). 'ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:612247
Čavala G. ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:612247
G. Čavala, "ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:612247