specijalistički diplomski stručni
ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O.
završni rad

Marina Gverić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad
AutorMarina Gverić
Voditelj/MentorLjiljana Najev Čačija (mentor)
Sažetak rada
Turizam je danas vodeća industrija Hrvatske. Kao simbol Hrvatske na svjetskom turističkom tržištu, pojavio se Dubrovnik. Nagli porast potražnje za Dubrovnikom rezultirao je velikim brojem posjetitelja na malom području što je pogodovalo razvoju i širenju poslovanja brojnih poduzeća, ali i dovelo do jačanja i povećanja broja konkurencije. Kako bi opstala i što bolje se pozicionirala, poduzeća formiraju marketinške strategije. Jedno od tih poduzeća je „Trigonum Valens“ d.o.o. koje je predmet ovog rada. Cilj rada je ukazati na važnost utjecaja poslovnog okruženja na trenutno i buduće poslovanje poduzeća. U tu svrhu, u ovom radu je analizirana marketinška okolina poduzeća „Trigonum Valens“ d.o.o. koje tek počinje rasti. Kako bi održalo pozitivne trendove poslovanja, poduzeće mora pravovremeno reagirati na promjene u okruženju. Ovaj rad je temelj za definiranje strategije daljnjeg razvoja i izradu marketinškog plana. U poglavljima ovog rada prikazat će se značenje analize okruženja, metode koje se koriste u analizi, njenu povezanost s marketing planom te primjena iste na primjeru poduzeća „Trigonum Valens“ d.o.o.
Ključne riječimarketing okruženje analiza dobavljača Trigonum valens
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerUpravljanje projektima
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Tourism nowadays is the biggest industry in Croatia. On international tourist market, Dubrovnik is recognized as one of „must visit“ destinations in the world and it became a symbol of Croatia. Big, progressive interest in Dubrovnik has resulted with much more visitors in small area. That helped many companies and enteprises in torusim to expand business. The result of that is large number of competitors in small area. To survive and improve in these conditions, many enterpirises are forming marketing strategies. On of these enterprises is „Trigonum Valens“ l.t.d. The main goal of this paper is to show importance of business envrioment in present and future business preformance of company. This paper will present marketing analysis of „Trigonum Valens“ l.t.d. which will be used as a base for marketing plan and selection of right strategy for future development and market positioning. The first two chapters of this paper will give an informations of importance of business analysis for marketing plan. In third chapter the methods of marketing analysis will apply on business enviroment of „Trigonum Valens“ l.t.d.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788
PohranioIvana Gizdić