diplomski rad
STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ
diplomski rad

Vojna Cepernić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovSTRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad
AutorVojna Cepernić
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Ovim diplomskim radom nastojalo se dobiti uvid u osnovnu problematiku kreiranja strategije globalnog pozicioniranja marke destinacije otoka Brača, te jasniji uvid u specifične resurse kojima raspolaže. Prvo je obrađen teorijski aspekt kreiranja i pozicioniranja marke na konkurentnom turističkom tržištu. Ovaj aspekt odnosi se na definiranje i kreiranje marke destinacije, te na osnovne aktivnosti koje je potrebno provoditi kako bi se markom uspješno upravljalo. Teorijski aspekt primjenjen je na konkretnom poslovnom slučaju otoka Brača. Pomoću sekundarnih podataka i rezultata dobivenih primarnim istraživanjem, definirani su konkretni specifični resursi i preporučljive sastavnice marke destinacije otoka Brača na kojima bi se trebale temeljiti daljnje aktivnosti kreiranja strategije globalnog pozicioniranja marke ove otočne destinacije.
Ključne riječibrend strategija otočna turistička destinacija
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaTurizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main purpose of this paper is to get closer insight into basic issues of the process of creating the strategy for global positioning of a destination brand of the island of Brač, and to get closer insight into its specific resources. The theoretic aspect of creating and positioning a destination brand on a competitive tuorism market, was considered first. This aspect referes to defining and process of creating a destination brand, and also, it refers to basic activities that are necessary to be applied so that a destination brand can be successfully managed. This theoretic aspect is applied on a specific case study of the island of Brač. Using the secondary data and the results of the primary research, the specific resources and recommendable elements for a brand of the island of Brač, on which further activities for creating the strategy for global positioning of this island destination should be based, are defined.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)brand strategy island tourist destination
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492
PohranioIvana Gizdić