završni rad
STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA AGROKOR D.D.
završni rad

Petar Tomičić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovSTRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA AGROKOR D.D. : završni rad
AutorPetar Tomičić
Voditelj/MentorŽelimir Dulčić (mentor)
Sažetak rada
Za strategiju poduzeća može se reći da je plan i poslovni pristup koji se koristi za porast poslovanja, zauzimanje pozicije na tržištu, privlačenje kupaca te postizanje i ostvarenje ciljeva poduzeća. Strategija poduzeća treba biti u skladu sa vanjskom i unutarnjom okolinom poduzeća, njihovim ciljevima, vrijednostima i resursima, ali i sa strukturom poduzeća i njegovom organizacijom. Također, strategija jednog poduzeća treba se razlikovati od strategije drugog poduzeća, te na taj način razvijati konkurentske sposobnosti, ali voditi računa i o tome da je strategija stalan proces, ne samo zbog okoline, koja je često promjenjiva, nego i zbog želje i potrebe poduzeća za konstantnim usavršavanjem.
Ključne riječistrategija poduzeća strateška analiza unutarnja okolina vanjska okolina
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaManagement malog poduzeća
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The company's strategy is a plan and business approach which is used for business development, taking positions on the market, attraction of customers and achieving company's goals. The company's strategy should be in balance with external and internal environment, company's goals, values and resources, and also with the company's structure and it's organisational structure. Also, strategy of one company should be different from another company's strategy, becaouse it is used for it's competitive advantages and every company needs to know that strategy is ongoing process, not only because oft he environment, which is changeable, but also because of the company's goals for continuous improvement.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)company's strategy strategic analysis internal environment external environment
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:861680
PohranioIvana Gizdić