prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, Elza
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kinkušić, E. (2021). UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, Elza. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, Elza. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, E. (2021). 'UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić E. UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

E. Kinkušić, "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.