završni rad
UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:124:005818

Buzov, Lovre
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Buzov, L. (2021). UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:005818

Buzov, Lovre. "UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:005818

Buzov, Lovre. "UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:005818

Buzov, L. (2021). 'UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:005818

Buzov L. UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:005818

L. Buzov, "UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:005818

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.