diplomski rad
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE OSIGURAVAJUĆIH I REOSIGURAVAJUĆIH DRUŠTAVA U RH
Diplomski rad

Tea Berić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovDRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE OSIGURAVAJUĆIH I REOSIGURAVAJUĆIH DRUŠTAVA U RH : Diplomski rad
AutorTea Berić
Voditelj/MentorIvana Dropulić (mentor)
Sažetak rada
Pojam društveno odgovornog poslovanja proširio se diljem Europe i svijeta jer sve veći broj kompanija želi promovirati sebe i svoju strategiju na način da pošalju poruku društvene odgovornosti javnosti. Razni autori definiraju pojam društvene odgovornosti, a skraćeno se može definirati kao način poslovanja koji je ključan za dobrobit zajednice i okoliša u kojem poslovni subjekt djeluje. Interes u takvom načinu poslovanja trebao bi imati i poslovni subjekt i svi njegovi dionici odnosno zajednica. Djelatnost osiguranja u Republici Hrvatskoj koje je uzeto kao uzorak istraživanja obuhvaća 24 osiguravajuća/reosiguravajuća društva za koje je provedeno istraživanje o primjeni društveno odgovornog poslovanja koje obuhvaća šest domena od kojih je svaka podijeljena na određene aktivnosti. Rezultati su pokazali da je društveno odgovorno poslovanje prisutno u djelatnosti osiguranja i da sva društva o tome izvještavaju na internetskim stranicama. Rezultati su kreirani na temelju Indeksa izvještavanja o društvenoj odgovornosti.
Ključne riječidruštveno odgovorno poslovanje djelatnost osiguranja Indeks izvještavanja o društvenoj odgovornosti
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Računovodstvo
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The term of corporate social responsibility has spred through Europe and the world because more and more companies want to promote itself and its strategy in a way to send a message of social responsibility to the public. Many authors define the term of corporate social responsibility but we can define it like a way of doing business which is main for benefit of community and environment where the entity operates. Interest in such a way of doing business should have a business entity and all of its stakeholders and communities . The insurance industry in the Republic of Croatia , which is taken as a sample of the research, includes 24 insurance / reinsurance companies for which the study was conducted on the application of corporate social responsibility that includes six areas where each is divided into certain activities . The results showed that corporate social responsibility is present in the insurance industry and that all companies report it on their web sites. Results are based on the Index of reporting on social responsibility.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)corporate social responsibility insurance industry Index of reporting on social responsibility
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:272340
PohranioIvana Gizdić