završni rad
PREGLED INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U FUNKCIJI PROMOCIJE TURISTIČKIH DOGAĐAJA: ULTRA SPLIT
završni rad

Ivana Beljo (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPREGLED INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U FUNKCIJI PROMOCIJE TURISTIČKIH DOGAĐAJA: ULTRA SPLIT : završni rad
AutorIvana Beljo
Voditelj/MentorDaniela Garbin Praničević (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu obraĎena je uloga informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih dogaĎaja s naglaskom na dogaĎaj Ultra Europe festivala u Splitu. Detaljno je obraĎen dogaĎaj Ultre u Splitu, njegove promocije putem društvenih mreţa, takoĎer je prikazana i druga strana tog dogaĎaja. Promocija u današnjem suvremenom svijetu se svodi glavnim dijelom na promociju putem Interneta te internetskih stranica i mreţa, te se uloga promocije putem tradicionalnih medija sve više smanjuje iako je još uvijek poţeljna. Promocija putem društvenih mreţa je način na koji se najlakše dopire do potencijalnih korisnika, zadrţavaju postojeći i privlači novi korisnici. Na kraju su navedeni zaključci glede obraĎene teme, kao i preporuke prilikom promocije budućih dogaĎaja sličnog karaktera.
Ključne riječiInformacijsko-komunikacijske tehnologije turizam mediji promocija društvene mreže informacija.
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaTurističko poslovanje
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This essay elaborates the role of informative and communicative technology in the field of touristic promotion with focus on the Ultra festival in Split. Exact details about the Ultra festival and its promition through social media is given as well as the other side of this event. Nowadays promotions are mostly transmitted through social media and other websites. Thus the promotion through traditional media is strongly reduced, nevertheless required. The easiest way to reach potential customers and new users is the promotion through social media websites. In conclusion the results of the elaborated topic are listed such as recommendations reached through promotion of future events of similar characteristics.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)informative and communicative technology tourism media promotion social media information.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829890
PohranioIvana Gizdić