specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU
završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, Ines
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vukoja, I. (2016). UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, Ines. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, Ines. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, I. (2016). 'UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja I. UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

I. Vukoja, "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.