završni rad
POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad

Suzana Ivardić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Ivardić, S. (2016). POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481

Ivardić, Suzana. "POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481

Ivardić, Suzana. "POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481

Ivardić, S. (2016). 'POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481

Ivardić S. POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481

S. Ivardić, "POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481