prikaz prve stranice dokumenta Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:172:120965

Urličić, Antonia
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj

Citirajte ovaj rad

Urličić, A. (2018). Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965

Urličić, Antonia. "Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965

Urličić, Antonia. "Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965

Urličić, A. (2018). 'Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965

Urličić A. Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965

A. Urličić, "Kombinirani metodološki pristup u ispitivanju mišljenja odgojitelja o partnerstvu obitelji i predškolske ustanove", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:120965

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.