prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:172:524472

Kolobarić, Marina
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Kolobarić, M. (2015). Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006. (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:524472

Kolobarić, Marina. "Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:524472

Kolobarić, Marina. "Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:524472

Kolobarić, M. (2015). 'Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:524472

Kolobarić M. Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006. [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:524472

M. Kolobarić, "Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:524472

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.