prikaz prve stranice dokumenta Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, Matea
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj

Citirajte ovaj rad

Grbeša, M. (2016). Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša, M. (2016). 'Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Grbeša M. Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

M. Grbeša, "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.