prikaz prve stranice dokumenta SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI
Split: Sveučilište u Splitu, 2019. urn:nbn:hr:228:526789

Samardžić, Jelena
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Samardžić, J. (2019). SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789

Samardžić, Jelena. "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789

Samardžić, Jelena. "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789

Samardžić, J. (2019). 'SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789

Samardžić J. SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789

J. Samardžić, "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.