prikaz prve stranice dokumenta ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU
Split: Sveučilište u Splitu, 2020. urn:nbn:hr:228:082778

Hampovčan, Josip
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Hampovčan, J. (2020). ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778

Hampovčan, Josip. "ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778

Hampovčan, Josip. "ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778

Hampovčan, J. (2020). 'ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778

Hampovčan J. ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778

J. Hampovčan, "ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:082778

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.