Radaš, I. (2021). INFLUENCER MARKETING (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:897911
Radaš, Iva. "INFLUENCER MARKETING." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:897911
Radaš, Iva. "INFLUENCER MARKETING." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:897911
Radaš, I. (2021). 'INFLUENCER MARKETING', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 17.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:897911
Radaš I. INFLUENCER MARKETING [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2021 [pristupljeno 17.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:897911
I. Radaš, "INFLUENCER MARKETING", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:897911