specijalistički diplomski stručni
PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU
Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. urn:nbn:hr:228:032820

Baričević, Dario
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Baričević, D. (2020). PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820

Baričević, Dario. "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820

Baričević, Dario. "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820

Baričević, D. (2020). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 18.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820

Baričević D. PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2020 [pristupljeno 18.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820

D. Baričević, "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.