završni rad
STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.
Split: Sveučilište u Splitu, 2020. urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, Joško
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Deronja, J. (2020). STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, J. (2020). 'STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja J. STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

J. Deronja, "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.