@mastersthesis{ossst:2343, author = {{Perović, Antea}}, title = {{ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HEP GRUPE}}, } @mastersthesis{ossst:2345, author = {{Šakić, Ivona}}, title = {{ISTRAŽIVANJE STAVOVA ZAPOSLENIKA O PROVOĐENJU PROCESA TAJNE KUPOVINE (MYSTERY SHOPPING)}}, } @mastersthesis{ossst:2325, author = {{Vučković, Marta}}, title = {{NEFORMALNO OBRAZOVANJE STUDENATA KAO DOPUNA FORMALNOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{ossst:2085, author = {{Buzdovačić, Jelena}}, title = {{MENADŽMENT DOGAĐAJA NA PRIMJERU HARBIN ICE FESTIVALA U KINI}}, } @mastersthesis{ossst:2219, author = {{Peričić, Sara}}, title = {{ANALIZA PUSTOLOVNOG TURIZMA NA PODRUČJU SREDNJE DALMACIJE}}, } @mastersthesis{ossst:2298, author = {{Turudić, Ivan}}, title = {{PRIHVAĆENOST I PERSPEKTIVA DRUŠTVENE MREŽE LINKEDIN MEĐU STUDENTSKOM POPULACIJOM}}, } @mastersthesis{ossst:2239, author = {{Putnik, Kristina}}, title = {{PRIMJENA TEORIJE IGARA U EKONOMIJI I SVAKODNEVNOM ŽIVOTU}}, } @mastersthesis{ossst:2108, author = {{Drnas, Ivanka}}, title = {{RAZVOJ INDUSTRIJSKOG DIZAJNA}}, } @mastersthesis{ossst:2118, author = {{Galić-Biličić, Slavica}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA IMIDŽ KOMPANIJE: STUDIJA SLUČAJA TIK TOKER-a DARIJA MARČCA}}, } @mastersthesis{ossst:2191, author = {{Matetić, Mate}}, title = {{VAŽNOST PRIMJENE NOVIH TEHNOLOGIJA U KVALITETI PROCESA PRIJAVE I ODJAVE GOSTA U HOTELIMA}}, } @mastersthesis{ossst:2046, author = {{Ajduković, Paula}}, title = {{OBILJEŽJA KAMPING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{ossst:2134, author = {{Hrkać, Ivana}}, title = {{ORGANIZACIJA DOGAĐAJA NA PRIMJERU REGATE SV. DUJE}}, } @mastersthesis{ossst:2254, author = {{Rožić, Luka}}, title = {{PODUZETNIŠTVO U VANJSKOJ TRGOVINI NA PRIMJERU ATLANTIC GRUPE}}, } @mastersthesis{ossst:2328, author = {{Cvitanović, Klara}}, title = {{ULOGA POSREDNIČKOG PREGOVARANJA U POSLOVIMA PRUŽATELJA USLUGA PODRŠKE LETOVIMA}}, } @mastersthesis{ossst:2200, author = {{Milić, Duje}}, title = {{UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{ossst:2039, author = {{Milić, Darija}}, title = {{DIGITALIZACIJA POSLOVANJA DESTINACIJSKE MENADŽMENT KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{ossst:2022, author = {{Bojčić, Miljenko}}, title = {{ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI}}, } @mastersthesis{ossst:2020, author = {{Babić, Antonija}}, title = {{KRIZA KAO PRILIKA NA PRIMJERU UPOTREBE MOBILNIH APLIKACIJA ZA DOSTAVU HRANE}}, } @mastersthesis{ossst:2019, author = {{Vela, Filip}}, title = {{STRATEGIJE U FAZAMA ŽIVOTNOG VIJEKA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:2014, author = {{Bilandžić, Valentina}}, title = {{USPOREDBA DIMENZIJA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI APPLE IPHONE MOBITELA SA STAJALIŠTA GENERACIJA Y I Z}}, } @mastersthesis{ossst:1973, author = {{Sladoljev, Sara}}, title = {{PROCES PRODAJE U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU NA PRIMJERU TVRTKE PPK VALPOVO d.o.o.}}, } @mastersthesis{ossst:1967, author = {{Bakulić, Marin}}, title = {{ANALIZA TRŽIŠNE STRUKTURE GLOBALNOG TRŽIŠTA PAMETNIH TELEFONA}}, } @mastersthesis{ossst:1956, author = {{Vela, Dragutin}}, title = {{DROPSHIPPING POSLOVANJE-PRIKAZ ODABRANIH STUDIJA SLUČAJA}}, } @mastersthesis{ossst:1959, author = {{Vitali, Marinela}}, title = {{FESTIVALI KAO PROMOTORI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU FESTIVALA VIRSKO LJETO}}, } @mastersthesis{ossst:1941, author = {{Mihanović, Mia}}, title = {{ONLINE KUPOVINA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{ossst:1942, author = {{Palada, Marina}}, title = {{UTJECAJ DIGITALIZACIJE NA BUDUĆE PROMJENE U LIDERSTVU}}, } @mastersthesis{ossst:1933, author = {{Ćorluka, Antonio}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZNAČAJA KULTUROLOŠKIH RAZLIKA U PRISTUPU GOSTU NA PRIMJERU ODABRANIH HOTELA U GRADU SPLITU}}, } @mastersthesis{ossst:1935, author = {{Šimić, Marin}}, title = {{OMNIKANALNA MALOPRODAJA}}, } @mastersthesis{ossst:1898, author = {{Šimleša, Marko}}, title = {{ISTRAŽIVANJA U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:1830, author = {{Vukas, Petar}}, title = {{GERILA MARKETING U KOMUNIKACIJI S CILJNOM PUBLIKOM}}, } @mastersthesis{ossst:1843, author = {{Radić, Tina}}, title = {{OSOBNO BRENDIRANJE-STUDIJA SLUČAJA RIHANNA}}, } @mastersthesis{ossst:1844, author = {{Bolanča, Marin}}, title = {{ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a}}, } @mastersthesis{ossst:1850, author = {{Majić, Vlado}}, title = {{ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{ossst:1870, author = {{Strunje, Lucija}}, title = {{ISTRAŽIVANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI VLASNIKA APARTMANA U ŠIBENSKO-KNINSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{ossst:1854, author = {{Kelava, Danijela}}, title = {{SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA)}}, } @mastersthesis{ossst:1882, author = {{Glavinić, Karmen}}, title = {{DIGITALNI ALATI U ISTRAŽIVANJU ISKUSTAVA KUPACA: PRIMJENA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{ossst:1881, author = {{Vukasović, Antonija}}, title = {{DRUŠTVENI ČIMBENICI GENERACIJE Y I Z}}, } @mastersthesis{ossst:1864, author = {{Juretić, Karla}}, title = {{FESTIVALI KAO PROMOTORI TURISTIČKE DESTINACIJE S NAGLASKOM NA SPLIT FILM FESTIVAL}}, } @mastersthesis{ossst:1867, author = {{Ujević, Matea}}, title = {{ISTRAŽIVANJE U SVRHU OGLAŠAVANJA NA PRIMJERU DROGERIJE MULLER}}, } @mastersthesis{ossst:1799, author = {{Mrkonjić, Marta}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI ZAPOSLENIKA NA PRIMJERU HOTELA SA 5 ZVJEZDICA}}, } @mastersthesis{ossst:1868, author = {{Brković, Ante}}, title = {{KANALI DISTRIBUCIJE-STUDIJA SLUČAJA PODUZEĆA MLIJA D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:1878, author = {{Keran, Ivana}}, title = {{MEDIJSKA POKRIVENOST DOGAĐAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{ossst:1863, author = {{Valenšag, Paula}}, title = {{PLASIRANJE NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU MARAMA ZA PSE "BOA BANDANA"}}, } @mastersthesis{ossst:1914, author = {{Prološčić, Anamarija}}, title = {{STAVOVI GENERACIJE Z O EKOLOŠKOJ AMBALAŽI}}, } @mastersthesis{ossst:1615, author = {{Lončar, Petra}}, title = {{DIFERENCIJACIJA PROIZVODA AMBALAŽOM U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{ossst:1594, author = {{Mandić, Tena}}, title = {{ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE}}, } @mastersthesis{ossst:1590, author = {{Poplašen, Lucija}}, title = {{KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{ossst:1618, author = {{Vulić, Sara}}, title = {{UVOĐENJE DIGITALNOG EURA}}, } @mastersthesis{ossst:1520, author = {{Vuković, Antonela}}, title = {{PROMOCIJA DOGAĐAJA U IT INDUSTRIJI PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU TVRTKE VISION FACTORY d.o.o.}}, } @mastersthesis{ossst:1492, author = {{Bilić, Lucija}}, title = {{NEETIČNE MARKETINŠKE PRAKSE U INTERNETSKOJ TRGOVINI}}, } @mastersthesis{ossst:1488, author = {{Lozančić, Klaudia}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA O FAIR TRADE PROIZVODIMA}}, } @mastersthesis{ossst:1285, author = {{Čelan, Virna}}, title = {{INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG}}, } @mastersthesis{ossst:1271, author = {{Čelebija, Jakov}}, title = {{IZRADA I DISTRIBUCIJA ANKETNIH UPITNIKA TE NJIHOVA PRIMJENA U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{ossst:1245, author = {{Galić-Biličić, Slavica}}, title = {{KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA U SVRHU PROMOCIJE DOGAĐAJA NA PRIMJERU OTVARANJA TRGOVINE RESERVED U ZADRU}}, } @mastersthesis{ossst:1448, author = {{Mikulandra, Iva}}, title = {{ANALIZA ROBNIH MARKI NA TRŽIŠTU PREPARATVNE KOZMETIKE}}, } @mastersthesis{ossst:1446, author = {{Bilandžić, Anita}}, title = {{INFLUENCER MARKETING}}, } @mastersthesis{ossst:1403, author = {{Gabrilo, Mirela}}, title = {{ISTRAŽIVANJE POTENCIJALA ZA PROŠIRENJE MARKE HiPP}}, } @mastersthesis{ossst:1406, author = {{Lovrinčević, Lara}}, title = {{ISTRAŽIVANJE STAVOVA POTROŠAČA O PRIVATNIM MARKAMA TRGOVAČKOG LANCA TOMMY}}, } @mastersthesis{ossst:1365, author = {{Lovrić, Josipa}}, title = {{KUPOVNE NAVIKE GENERACIJE Y USLIJED KORONA VIRUSA}}, } @mastersthesis{ossst:1447, author = {{Rančnik, Martina}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU PROFESIONALNOG TENISKOG TURNIRA "ATP CHALLENGER SPLIT OPEN 2020"}}, } @mastersthesis{ossst:1404, author = {{Babarović, Tea}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA}}, } @mastersthesis{ossst:1355, author = {{Gašić, Katarina}}, title = {{RAZVOJ NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU "MADREVITA" MASLINOVOG ULJA}}, } @mastersthesis{ossst:1408, author = {{Trlin, Mirna}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE}}, } @mastersthesis{ossst:1366, author = {{Vukušić, Jakov}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETING MIKSOM NA PRIMJERU NAUTIČKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{ossst:1409, author = {{Kesić, Antonia}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA MEHANIZMA KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA U JAVNIM PODUZEĆIMA S NAGLASKOM NA DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{ossst:1336, author = {{Janjić, Katarina - Carmen}}, title = {{ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:1335, author = {{Vukasović, Ante}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZA POTREBE ODRŽIVOG RAZVOJA TURIZMA}}, } @mastersthesis{ossst:1342, author = {{Jerčić, Antea}}, title = {{IZBORI KANALA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA ORBICO D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:1347, author = {{Popović, Vinko}}, title = {{KUPOVNE NAVIKE MILENIJALACA}}, } @mastersthesis{ossst:1340, author = {{Radić, Antonia}}, title = {{MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU}}, } @mastersthesis{ossst:1334, author = {{Gabrić, Katarina}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA KAO ALAT UVJERAVANJA U JAVNOM NASTUPU}}, } @mastersthesis{ossst:1459, author = {{Hrgović, Karla}}, title = {{OSPOSOBLJAVANJE PRODAJNOG OSOBLJA NA PRIMJERU TVRTKE EUROM DENIS MALOPRODAJA D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:1461, author = {{Norac-Kljajo, Andrea}}, title = {{PODUZETNIČKI CENTRI U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{ossst:1462, author = {{Zečević, Josip}}, title = {{UTJECAJ START UP TVRTKI NA RAZVOJ PODUZETNIČKE KLIME}}, } @mastersthesis{ossst:1108, author = {{Uvodić, Damira}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA PRIMJENA U POSLOVANJU HRVATSKIH TVRTKI}}, } @mastersthesis{ossst:1126, author = {{Radaš, Iva}}, title = {{INFLUENCER MARKETING}}, } @mastersthesis{ossst:1109, author = {{Matić, Ružica}}, title = {{ISTRAŽIVANJE U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU TVRTKE PROMET D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:1157, author = {{Lisić, Korina}}, title = {{MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE ŽRVANJ}}, } @mastersthesis{ossst:1124, author = {{Bacelj, Martina}}, title = {{ORGANIZACIJA DOGAĐAJA NA PRIMJERU MAKARSKA JAZZ FESTIVALA}}, } @mastersthesis{ossst:1121, author = {{Šljivić, Antonela}}, title = {{PROVEDBA ISTRAŽIVANJA U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{ossst:1123, author = {{Ledić, Marija}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ KULTURNE BAŠTINE U PROMOCIJI DOGAĐAJA DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{ossst:1070, author = {{Karamarko, Tea}}, title = {{MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d.}}, } @mastersthesis{ossst:1062, author = {{Filipović, Ivan}}, title = {{ANALIZA TRŽIŠTA ELEKTRIČNE ENERGIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{ossst:1058, author = {{Kruljac, Tena}}, title = {{DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA}}, } @mastersthesis{ossst:1034, author = {{Stošić, Hrvoje}}, title = {{IMPLEMENTACIJA QR KODA U HOTELSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{ossst:1032, author = {{Elezović, Srđana}}, title = {{MOBILNI MARKETING NA PRIMJERU PORTALA NJUŠKALO.HR}}, } @mastersthesis{ossst:1033, author = {{Baković, Damjan}}, title = {{OGLAŠAVANJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{ossst:931, author = {{Paleka, Karmela}}, title = {{KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM}}, } @mastersthesis{ossst:887, author = {{Vladović, Ivana}}, title = {{ULOGA I VAŽNOST INDUSTRIJSKOG DIZAJNA}}, } @mastersthesis{ossst:884, author = {{Lovrinčević, Ivan}}, title = {{ZDRAVSTVENI TURIZAM NA LOŠINJU}}, } @mastersthesis{ossst:876, author = {{Brkić, Dora}}, title = {{ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:768, author = {{Đirlić, Karla}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{ossst:766, author = {{Bakač, Vedran}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U SPORTU}}, } @mastersthesis{ossst:756, author = {{Lončar, Ivan}}, title = {{PODUZETNIČKE ZONE U RH-UTJECAJ NA GOSPODARSKI RAZVOJ}}, } @mastersthesis{ossst:767, author = {{Bezmalinović, Martina}}, title = {{STRATEGIJE U FAZAMA ŽIVOTNOG VIJEKA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:759, author = {{Pervan, Barbara}}, title = {{TENDENCIJE U PRODAJI}}, } @mastersthesis{ossst:637, author = {{Baričević, Dario}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{ossst:965, author = {{Mišerda, Ivana}}, title = {{ANALIZA POSLOVANJA TURISTIČKIH POSREDNIKA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{ossst:991, author = {{Rudan, Nikolina}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI MARKETINGA}}, } @mastersthesis{ossst:980, author = {{Hampovčan, Josip}}, title = {{ETIKA U MEĐUNARODNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{ossst:942, author = {{Plazonić, Nikica}}, title = {{INBOUND MARKETING}}, } @mastersthesis{ossst:943, author = {{Sladoljev, Sara}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA TEMELJU GASTRO PONUDE U ŠIBENSKO-KNINSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{ossst:981, author = {{Medvidović, Milan}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U SLUŽBI IZGRADNJE IMIDŽA MARKE}}, } @mastersthesis{ossst:1004, author = {{Granda, Karla}}, title = {{PODUZETNIČKE ZONE U FUNKCIJI REGIONALNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{ossst:1011, author = {{Bilić, Marina}}, title = {{PONAŠANJE GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{ossst:947, author = {{Jerčić, Eva}}, title = {{PONAŠANJE GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{ossst:963, author = {{Čibarić, Anamarija}}, title = {{TEHNIKE ZA GENERIRANJE IDEJA U CILJU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{ossst:1005, author = {{Piplica, Anja}}, title = {{TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG BIZNISA NA PRIMJERU MESNE INDUSTRIJE BRAĆE PIVAC D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:962, author = {{Božić, Mihaela}}, title = {{ULOGA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U POSLOVANJU PUTNIČKIH AGENCIJA}}, } @mastersthesis{ossst:984, author = {{Franić, Marin}}, title = {{UMJETNA INTELIGENCIJA NA PRIMJERU KORPORACIJE SAMSUNG}}, } @mastersthesis{ossst:852, author = {{Strunje, Marija}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I SUBLIMINALNE PORUKE}}, } @mastersthesis{ossst:853, author = {{Višević, Jelena}}, title = {{RELEVANTNOST OBITELJSKIH PODUZEĆA U SVJETSKOJ EKONOMIJI}}, } @mastersthesis{ossst:663, author = {{Rako, Petra}}, title = {{SHARING ECONOMY}}, } @mastersthesis{ossst:587, author = {{Jukica, Duje}}, title = {{KRIZNI MENADŽMENT NA PRIMJERU TVRTKE "PROMET SPLIT D.O.O."}}, } @mastersthesis{ossst:574, author = {{Ledenko, Marina}}, title = {{MOTIVACIJA ZAPOSLENIKA U PRIVATNOM I JAVNOM SEKTORU NA PRIMJERIMA POREZNE UPRAVE I DROGERIE MARKT D.O.O.}}, } @mastersthesis{ossst:567, author = {{Paleka, Lina}}, title = {{ORGANIZIRANJE GLAZBENOG DOGAĐANJA NA PRIMJERU ULTRA EUROPE FESTIVALA 2019.}}, } @mastersthesis{ossst:565, author = {{Poštenjak, Luka}}, title = {{UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSTVO}}, } @phdthesis{efst:1884, author = {{Perkušić Malkoč, Danijela}}, title = {{Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva}}, }