završni rad
SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU
Završni rad

Anamarija Šućur (2018)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Šućur, A. (2018). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087

Šućur, Anamarija. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087

Šućur, Anamarija. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087

Šućur, A. (2018). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087

Šućur A. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 25.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087

A. Šućur, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:653087