završni rad
UPRAVLJANJE INTEGRIRANOM MARKETINŠKOM KOMUNIKACIJOM NA POSLOVNOM SLUČAJU
završni rad

Filip Đuvelek (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUPRAVLJANJE INTEGRIRANOM MARKETINŠKOM KOMUNIKACIJOM NA POSLOVNOM SLUČAJU : završni rad
AutorFilip Đuvelek
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Hotelijerstvo, kao značajno područje turističke djelatnosti u svojoj poslovnoj koncepciji obvezno stavlja u fokus razmišljanja krajnjega potrošača, kupca svojeg proizvoda i korisnika svojih usluga, dakle gosta. Sukladno tomu, marketinška koncepcija ima dominantnu ulogu u cjelokupnomu hotelskom poslovanju. S obzirom na to da je hotelsko poslovanje pretežno usmjereno prema uslužnoj djelatnosti, zato i cjeloviti marketinški pristup treba respektirati tu činjenicu i u tom smislu tzv. klasični marketinški pristup prilagoditi specifičnim uvjetima i potrebama ove djelatnosti. Komplementarnost usluga u marketinškom spletu hotelskoga poduzeća, nemogućnost skladištenja usluga, izraženi sezonski utjecaji, značenje ljudskog čimbenika itd. - samo su neke posebnosti ove djelatnosti koje sudjeluju u kreiranju specifičnog koncepta hotelijerskoga marketinga.
Ključne riječihotelijerstvo marketinški splet hotelski marketing
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaTurizam
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The hotel industry , as a significant area of tourism activities in its business concept of mandatory puts the focus on the end consumer , the purchaser of its products and the users of their services , so the guest. Accordingly, the marketing concept has a dominant role in the entire hotel business. Given the fact that the hotel business is mainly directed towards the services industry , and therefore a complete marketing approach should respect this fact and in this sense, so-called classic marketing approach adapted to the specific conditions and needs of this industry . The complementarity of services in marketing mix of hotel company , the inability storage services , expressed seasonal influences , the meaning of human factors , etc . - are only some peculiarities of the activities involved in the creation of a specific concept of hotel marketing.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)hotel industry marketing mix hotel marketing
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:974642
PohranioIvana Gizdić