diplomski rad
ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA
Diplomski rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:124:870861

Filipović, Ančica
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Filipović, A. (2021). ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:870861

Filipović, Ančica. "ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:870861

Filipović, Ančica. "ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:870861

Filipović, A. (2021). 'ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:870861

Filipović A. ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:870861

A. Filipović, "ULOGA CRM-a U LOJALNOSTI KORISNIKA USLUGA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:870861

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.